Eldőlhetett a VR46 sorsa – Rossiék kiszoríthatják a Pramacot a Ducati kegyeiből? Értesülések szerint a VR46 vezetői elutasították a Yamaha ajánlatát. Így megtörténhet, hogy Valentino Rossi alakulata átveszi a Pramactól a Ducati elsőszámú ügyfelének szerepét. Három szatellitcsapatn... 2024. ápr. 10.
A Ducati végső határidőt szabhatott a Pramacnak, hogy meddig kell aláírniuk az új szerződést Értesülések szerint a Ducati június 2-át szabta meg határidőként a Pramacnak. Az olasz csapatnak eddig kell eldöntenie, hogy meghosszabbítja-e a bolognai gyártóval az idei szezon végén lejáró szerződé... 2024. ápr. 9.
Stonertől megkérdezték, melyik volt a legrosszabb motorja, meglepő választ adott Casey Stoner választ adott arra a kérdésre, hogy melyik volt a legjobb, illetve a legrosszabb motorja a MotoGP-ben. Előbbi, mondhatni, borítékolható volt, utóbbi viszont a végeredmény ismeretében mind... 2024. ápr. 8.
Az LCR főnöke elárulta, hogy szeretné-e meghosszabbítani a Hondával az idén lejáró szerződésüket Lucio Cecchinello, az LCR csapatfőnöke szeretné meghosszabbítani az istállója lejáró szerződését a Hondával. Cecchinello látja a fejlődést a japán gyártó motorján, de tudja, hogy további előrelépésre ... 2024. ápr. 7.
Marc Márquez szerint a „tökéletes motorok” helyett a nézőkről kellene szólnia a MotoGP-nek Marc Márquez, Jack Miller és Maverick Viñales is megszólalt a 2027-re tervezett szabálymódosításokról. Mindhárman támogatják azokat, de más-más okból. Minden valószínűség szerint 2027-ben jelentősen m... 2024. ápr. 6.
A gyári Honda csapatfőnöke először értékelte a csalódást keltő szezonkezdésüket Alberto Puig úgy látja, hogy egy fejlődési folyamat közepén tartanak. A Repsol Honda csapatfőnöke abban reménykedik, hogy az idei szezon második felére már jelentősebb mértékben sikerül majd előrelépn... 2024. ápr. 5.
A Pramac csapatfőnöke tisztázta, hogy melyik gyártóval akarnak együttműködni a következő években Gino Borsoi megerősítette, hogy nem terveznek gyártót váltani, a következő két évben is a Ducati ügyfelei szeretnének lenni. A Pramac csapatfőnöke elárulta, hogy nagyon közel vannak a szerződés végleg... 2024. ápr. 4.
Idén visszakerült a MotoGP versenynaptárába, most évekre biztosítottá vált a népszerű pálya jövője A MotoGP bejelentette, hogy új szerződést írtak alá az Aragóniai Nagydíjnak otthont adó Motorland Aragón versenypálya üzemeltetőivel. Ennek értelmében a helyszínen 2026-ig minden évben biztosítottá vá... 2024. ápr. 3.
A MotoGP új tulajdonosának igazgatója válaszolt a mindenkit foglalkoztató kérdésekre Greg Maffei elmondta, hogy nem tervezik a MotoGP megváltoztatását és a Forma–1-gyel történő összevonását. A Liberty Media vezérigazgatója szerint meg fogják kapni a Dorna felvásárlásához szükséges hat... 2024. ápr. 2.
Hamarosan jöhet a bejelentés, a Forma–1-et birtokló cég veszi át a MotoGP irányítását Megbízható sajtóértesülések szerint a hét elején hivatalossá válik, hogy a Forma–1-et irányító Liberty Media felvásárolja a Dorna Sportsot, a MotoGP kereskedelmi jogainak tulajdonosát. A hírek több mi... 2024. ápr. 1.
Aleix Espargaró: Sok szempontból nagyobb előnnyel rendelkezem, mint ahogy azt az emberek hinnék Aleix Espargaró megszólalt a sajátos vezetési stílusáról, amelynek köszönhetően ki tud tűnni az Aprilia pilótai közül. Az elmúlt években szinte mindig Aleix Espargaró volt a legeredményesebb az Aprili... 2024. márc. 31.
„Japán ego” és „csalás”, avagy így veszítette el a Yamaha az egyik legkaotikusabb világbajnokságot Ramón Forcada szerint a japánok egója okozta, hogy Franco Morbidelli nem nyerte meg a 2020-as világbajnokságot a Petronas Yamahával. Az olasz pilóta akkori versenymérnöke azt is elmondta, hogy csaláss... 2024. márc. 30.